דברי יו"ר העמותה

מופיד עאמר

"במשך עשרות שנות שירותי בצה"ל ובמגזר הציבורי ובמיוחד כראש מועצה, נכחתי לראות, לחוש, ולהכיר מקרוב עד כמה בנינו הצעירים ובמיוחד הסטודנטים והחיילים צמאים ליד מכוונת ותומכת."

בשנת 2003 בתום כהונתי כראש מועצה, יחד עם חבריי קצינים ונגדים משוחררים חדורי מוטיבציה ואהבת האחר, החלטנו להרים את הכפפה ולהיות הרוח הגבית והלב האוהב לכל חייל דרוזי , והקמנו את עמותת ״האגודה למען החייל – הסניף הדרוזי״ שמטרתה קידום רווחת החייל. התרומות, הפעילויות, והחיבוקים לחיילים  לא איחרו לבוא עד שהפכנו לשם דבר בקרב החיילים.

בשנת 2008, יחד עם אותם חברים הקמנו עוד עמותה – עמותת דרך מופיד עאמר אחים לחיים ע״ש סאלח פלאח ז"ל, שעיקר מטרותיה תמיכה בסטודנט הדרוזי וקידום ההשכלה במגזר. במשך השנים העמותה חרשה את המגזר בתרומותיה הרבות ורשמה הישגים מעוררי כבוד, הן בחלוקת מלגות לסטודנטים ובערבי תרבות  והן בפרויקטים מרשימים בבתי הספר.

אני רואה בעשייה ההתנדבותית שלנו כערך נשגב וזכות גדולה ,על כן ראיתי לנכון לתעד חלק מהפעילויות של שתי העמותות בחוברת זו במטרה לחשוף את גודל העשייה, ובאותה נשימה לחשוף את העמותות בפני אלה שעדיין לא יצא להם להכיר על מנת שידעו שיש להם כתובת,  וזה אנחנו!

בהזדמנות זו ברצוני להודות מעומק הלב לכל חברי העמותה היקרים, שנרתמים מכל הלב שוב ושוב על חשבון זמנם הפרטי לכל פעילות ולכל פרויקט. וכמובן תודה מיוחדת וענקית לכל התורמים הנדיבים שמלווים אותנו לאורך הדרך ומושיטים את ידם כל פעם מחדש ותורמים ממיטב כספם! אני גאה בחברים כאלה ומודה לאל שזכיתי בהם. כולי תקווה שאלוהים ייתן לי את הכוח יחד עם חבריי הנאמנים לדרך, בכדי שנמשיך לתת למען דור העתיד!

מופיד עאמר
יו"ר עמותת דרך מופיד עאמר ויו"ר יחד למען החייל הסניף הדרוזי